God morgon fredag!

Underbart! Jag har inte sovit bort hela dagen trots att jag var upp för sent igår igen.
När ska jag lära mig att inte sätta mig vid datorn "en liten snabbis" innan jag ska sova?
Iallafall så råkade jag göra det igår/i natt och jag minns inte hur jag hittade till den blogg som sen upptog mitt intresse en bra stund. Trodde det aldrig...Trodde aldrig att jag skulle kunna bli road så till den milda grad av just detta att jag tom. offrar min skönhetssömn. (Åjå...har slarvat med den för mindre saker)

Iallafall så var det ...håll i Er nu...Pernilla Wahlgrens blogg jag läste..och läste och läste.
Har aldrig varit nån beundrare av henne tidigare men måste säga att den tjejen har en riktigt rolig blogg. Inte för att hon springer på kändisfester och presenterar nya shopping fynd från NK...utan för att hon återger fantastiska episoder av att vara fyra barnsmamma. Inte mycket glamor där inte!

Viss glamor måste jag dock tillstå att denna bild har. Håll till godo Hanna!!
(Nä...vi har inte plats för en hel vägg så där...Vi ska se till att få upp ditt skoställ istället)
http://www.mama.nu/blogg/pernillas-blogg/



Ses då!


Kommentarer
Postat av: Amanda Ekman

åh vad kul att du skriver blogg!!nu har man en hel del bloggar som man bara måste läsa varje dag!undrar hur många timmar datan får varje dag?:) kram Amanda

2008-11-07 @ 11:20:24
Postat av: Monika

Många timmar blir det...

2008-11-07 @ 12:04:59
Postat av: DUSS

Monkan med blogg, roligt roligt!

Tur är väl det mina vänner, eftersom jag älskar min dator!!

2008-11-07 @ 15:28:27
URL: http://dusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0