Glass...Nej tack!

Hade tänkt mig att krypa upp i soffan inlindad i en filt ikväll och bara frossa i min favvo glass och tycka synd om mig själv.
Om jag är ledsen!?
Nej inte alls. Mår förträffligt, det är bara en ursäkt för att få äta den godaste (och dyraste) glassen av dom alla.

"Att tycka synd om sig"  innebär i alla amerikanska serier att dom äter glass. Direkt ur burken. Med stor sked.

Men det sket sig. För jag är fortfarande proppmätt efter middagen. Får hoppas det går bättre imorgon!

Nu ska jag straxt sova och ladda för morgondagens match. D2 tar emot Trosa Edanö i Ramdalen.
Ska efter matchen antagligen klippa Nicke och sen blir det väl att följa H1 på datorn.

Sov gott och drömm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0