Fryser, fryser och fryser!

Är så frusen ikväll. Har varit ute massor ikväll och inte hunnit få upp värmen än.

Lugnet har lagt sig här hemma nu. Det blev så tyst efter att det bara för en stund sedan var hög aktiviet överallt.

Vi fixade med lotteriet ikväll och så hann vi med att handla massa mat på City Gross. Gillar verkligen den affären mer och mer. Har man bara tid så man hinner se alla erbjudanden så kan man spara mycket pengar på att handla där.
Vi köpte var sin tomteluva också. Dom ska vi ha på lördag då vi ska kränga både korv och lotter på torget.Kan säkert bli trevligt. Tråkigt bara att alla pratar om att det ska bli mildväder igen. Då försvinner ju lite av julkänslan automatiskt.

På tal om jul så har jag köpt min första julklapp idag. Den är till Hanna. Jag gillar verkligen att handla julkalappar. Älskar att slå in paket också. Brukar be affärerna att skicka med papper och kartong för att sen sitta hemma vid köksbordet och slå in sakerna ihop med glögg och pepparkakor. Undrar just om vi ska ha rim på paketen i år?

Nu ska jag slita ner gardinerna i köket. Undrar Ni varför jag gör det klockan elva på kvällen så får Ni svar på det imorgon. 

God natt alla!!

Kommentarer
Postat av: B-lund

dåligt nyfiken man blev på julklappen:P

och jag tycker att de ska va rim på paketen:D

2008-11-26 @ 00:05:24
URL: http://theresemberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0