Ett sista stressat inlägg

Begriper inte hur jag fungerar. Idag har jag inte fått något riktigt bra gjort. Jag har hur mycket som helst att ta tag i men vissa dagar då fungerar varken gas eller koppling. Jag går bara omkring och stressar upp mig (låter motorn rusa utan växel liksom) över att jag har så mycket att göra och så blir det nån slags blokad i skallen och jag får inte till nånting. Tänk om jag kunde använda alla tid jag går och jagar upp mig till att göra åtminstone nån grej och sen vara nöjd med att jag åtminstone fick just det gjort. Nej imorgon då ska jag minsann få massa gjort och inte gå och lägga mig med dåligt och stressat samvete.

Trots att jag druckit c-vitamin och försökt ta hand om mig idag så känner jag mig fortfarande matt och svag.
Ska prova med lite sömn nu och se om det hjälper.

Sov gott alla Ni som fortfarande är vakna eller God Morgon Ni måndags pigga varelser!
Er önskar jag en bra start på en ny underbar vecka. Full fart mot helgen som Gert skulle ha sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0