En riktig gnällspik

Idag är jag gnällig.
Det är så grått. Det är så kallt. Det blåser. Jag har ingen lust med nått.
Tur att jag vet att sådana här dagar går över. Även om det är skit tråkigt just den stunden de varar.

Jag vill inte gå ut. Men jag håller nu på att ladda för ett besök på apoteket. Tänkt att vissa dagar kan de minsta saker bli så jobbiga att genomföra och så andra dagar tänker man inte änns på att man gör en massa tråkiga saker utan allt flyter bara på.

Idag längtar jag grymt mycket efter mina barn!

För övrigt är jag galen i Mia Skäringers blogg. (hon i Klara & Mia för Er som sett detta) Dels för att hon lämnar ut sig så totalt med allt vad det innebär. Men idag mest för att hon gjorde det jag inte gjorde då jag inte fotograferade skitig tvätt och la ut på bloggen. www.mama.nu/blogg/mias-blogg/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0