En liten varning....

till alla Er som läser dotterns blogg www.skogaleen.blogg.se Mormor och moster Lena bör läsa ungefär vartannat ord då det är en hel del kraftuttryck. Men hon har mitt fulla stöd och det är okej att vara arg. Hon försvarar sin pappa och det gör hon förbaskat rätt i. Jävla kärringar det finns!

Själv var jag snäll mot mina föräldrar idag. Fick ett sms från lilla mamma där hon bad om att få tända ljusstaken i fönstret då hon tyckte det blev så mörkt då snön försvann. Sms.et avslutades med "SNÄLLA!"
Jag har därför gett mina gamla föräldrar dispens så om det lyser i nått fönster i Brandkärr så behöver Ni inte gå i taket för det. Det är okej!

Nu ska jag se utröstningen i Idol och sen sova.
Imorgon är det julmarknad på torget i Oxelösund. Kom och köp korv och lotter!
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Anette

Nej du, efter ett helt, nåja, forhoppningsvis halvt, liv i korvbranschen tänker jag INTE komma och köpa korv. Men jag kommer att tänka på er ideelt hårt arbetande människor när jag sitter i sporthallen i morgon....sov gott!

2008-11-28 @ 23:18:34
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0