Att vakna med the voice...

....har blivit en riktigt trevlig vana. Dom börjar sända halv sju på tv och är ett perfekt sällskap till filen, kaffet och morgontidningen. Dom finns där runt soffbordet och småpratar lite så där lagom och det bästa. Dom kräver inga svar från mig. De räcker med att jag nickar lite och ler nån gång när jag tror det passar så sköter Paul, Jakob och Josefin resten av konversationen.

De har inga tunga nyhetssändningar dock, så vill man uppdatera sig på den fronten finns nog andra program. 

Kollade lite på tv igår och då dök reklam inslaget med Lena Endre upp på skärmen. Ni vet det här när hon snackar om att "det kan väl vara trevligt att mata änder men inte varje dag, hela tiden". Vilken skådespelerska! Hon är super, kanon tom. i en reklam film. Tycker Ni jag har fel? I sådana fall så kan jag tala om att  "The Voice" gänget tog upp samma sak idag och säger dom det på tv så är det sant. Så nu behöver Ni inte ta ställning till de utan bara acceptera.

Visst är det väl Lena som ska ha en av huvudrollerna i filmen baserad på Stieg Larssons underbara böcker också?
Hon och så Micke Nyqvist. Kan bli bra men så bra som böckerna? Nja. jag tvivlar.

Vi hörs senare ...
Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Marty

Sanningen är att jag närmar mig 5000-strecket för unika besökare den här månaden. Om jag ska uppnå det innan 25:e när det bryts så måste jag fiska lite extra läsare. Varje inlägg jag gör kommer upp en stund på deras hemsida och då kanske jag kan få någon extra läsare haha. 5lax-strecket är magiskt

2008-11-20 @ 10:50:44
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0