Vardagen den 29/12-08

Idag är jag lite lite seg. Men känner att jag ändå är på banan igen. Har sovit gott. Riktigt gott.

Måste jag dock inse att det är vardag igen. Måste få rätsida på livet och ta tillbaka kontrollen. Måste börja fylla i kalendern igen så jag vet vad det är för dag. Jag gillar verkligen lata helger med spontana ryck men sen mår jag ändå bäst av att återgå till nån slags struktur. Just nu är det inte mycket ordning alls. Ska se till att ta över rodret igen, taktpinnen. Ringa samtal och skriva listor.

Vi lär höras...






Kommentarer
Postat av: Anette

Ack så tråkigt men nödvändigt...Håller med, koll på läget är bäst.

2008-12-29 @ 13:05:14
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0