Tur att jag inte är man...

...för då hade jag varit i det närmaste död nu. Män som är förkylda är det nämligen väldigt synd om.

Skjusade in Janne, Andreas och Nicke till Fik@. Åkte vidare till världens bästa Malin där Hanna var och fixade med sitt hår. Hon ska nämligen försöka att återgå till att bli blondin igen. Malin är duktig på sånt! Väl hos Malin fick jag två alvedon och vila på hennes soffa en stund för att sen orka handla mat och sen hämta Amanda på Arnö. Hemma i Ockle hann jag lagom fixa mat till de hungriga små barnen innan jag nyss hämtat killarna i Nyköping. Pust! Som sagt vad, hade jag varit man hade jag aldrig klarat den här kvällen. Nu ska jag ta ett par alvedon till och sen dyka under täcket. Disken lär finnas kvar imorgon. Jäklar vad jag är ynklig nu. Kanske är lite som en man iallafall.

Nattis på Er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0