Tack 2008

Nix. Det blir ingen spirituell lista över året som gått. Det känns som om årets sista inlägg borde vara något extra men när jag försöker komma på något smart och äkta så känner jag mig mest som deltagaren i någon skönhetstävling där dom står med micken upptryckt i nosen och ska säga något i stil med:
"-Åh, jag önskar mig fred på jorden. Att alla ska få vara friska och att alla utrotningshotade djur får finnas kvar på vår jord."
I en sådan situation finns inte mycket som blir äkta. Brudarna är inte äkta någonstans. Till och med pälsarna dom bär är fusk. (tacka för det)

Jag tänker inte heller lova en massa saker. Löften som inte hålls är meningslösa.

Därför blir det bara ett kort och gott (men ärligt) Tack 2008!
Tack för att du låtit oss förstå att 2007 var ett tillfälligt bottennapp. 2008 blev okej och vi ser nu fram emot 2009.

Hanna & Amanda: Ni är det vackraste jag vet och jag älskar Er mer än jorden är rund...

Till alla Er andra önskar jag GOTT SLUT & Ett GOTT NYTT ÅR!!
Glöm inte att krama varandra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0