Svar på frågan

Ikväll kommer Ni få svar på en fråga jag ställde häromdagen.

Nämligen:
Är man beredd att handla i vilken affär som helst oavsett hur otrevlig personalen än är, bara det är billigt?
Eller är man beredd att betala lite mer och bli trevligt bemött? Eller är det rent av så att man kan få bra varor till billig penning och ett trevligt bemötande?

Nicke och jag ska byta Hannas kamera ikväll. Den hon fick i julklapp och som inte riktigt motsvarade hennes förväntningar. Jag skulle kunna lämna tillbaka den själv men försäljaren var så otrevlig, dryg och hemsk när vi handlade den så jag har bett Nicke följa med. Tänker inte stå där och bli förbannad själv.

Ikväll ska jag svara på om jag någonsin kommer handla på den affären mer. Oavsett priserna dom presenterar.


Kommentarer
Postat av: Anette

Muskler och hjärna, det kommer säkert att gå bra, på dom bara!

2008-12-29 @ 14:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0