Spökar det här?

Nu blev jag fakiskt aningens förskräckt.

Satte, när jag kom hem, på tv:n för att se om nån nyhetsändning fortfarande höll på.
På tv 4 visades då förra årets final av Idol. Idol 2007. Marie Piccaso vann även reprisen. Så långt kändes det lugnt.
Man hade väl valt att visa detta som en liten uppvärming inför kvällens stora Idol final 2008, tänkte jag.

Finalen tar slut och reklamen kommer igång. Plötsligt dör tv:n och myrornas krig startar på skärmen.
Va faan! Ursäkta men tv:n får bara inte gå sönder nu!

Glor vid det här laget som en galning på min tjocka tjock tv och funderar på vad som ska hända nu. Sprängs den i luften?? Ryker det?

Inser inom loppet av några sekunder att det jag ser på skärmen är väldigt likt den bild som kommer upp då man slutat spela in ett program men videobandet fortfarande rullar. Jag har alltså lyckats slå på videon. I denna satt tydligen ett band på vilket vi förra året spelade in Idol finalen.

Fattar Ni! De sjuka är väl egentligen inte att jag, min otekniska idiot, råkar slå på videon. Utan det faktum att just Idol 2007 rullar. Ett års gamalt program som dyker upp samma dag som årets final går. Lite läskigt va!?



Kommentarer
Postat av: Anette

Tjock-TV OCH VHS! Snart är du ett unikum, fast det är du lite redan nu ;)

2008-12-12 @ 12:40:43
Postat av: Monika

Det är sant...Fast vi har tre tv-apparater, två dvd, en dator och en miccro också. I en trea. För mig, som antligen är ett unikum, är det för mycket. Men nu är det som det är..

2008-12-12 @ 14:50:12
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0