Skön dag men fortfarande sjuk!

Mår verkligen inget vidare. Är så jäkla trött på att vara risig. Har till råga på allt haft tvättstugan större delen av dagen.
MEN trots att jag måste vila typ tio minuter i timmen för att orka vara uppe de övriga femtio minuterna så har dagen varit mysig. Båda tjejerna har varit hemma och vi har pyst runt här i mysiga, bullsiga joggingkläder hela dagen. Vi är verkligen en attraktiv trio vi tre! Fy vilket förfall. Men så skönt att inte behöva bry sig för hur mycket jag än hade försökt se pigg ut idag så hade jag ändå misslyckats.

H1 förlorade mot Karlstad idag. Vet inte vad som händer längre. Känns konstigt. Att dom som gick fram som ångvältar tidigare nu tappar mark i tabellen. Har ju inte sett vare sig dagens match eller den senaste hemma så jag kan inte säga så mycket. Men ändå undrar jag. Tänker dock inte bidra med några dumma funderingar eller teorier. Det finns så många andra som gör. Mina sparar jag för mig själv. Vill inte varken skada klubben eller några enskilda spelare. Inför säsongen tippade jag Onyx på en femteplats och menade att om man klarade det som nykomling som har man gjort en bra säsong. Står fortfarande fast vid att det är en godkänd insats. Tror det kan vara bra om man skyndar långsamt uppåt. 
Ändå har det blivit så att allteftersom killarna radat upp vinster så har både förväntningar och krav ökat. Lider med killarna. Ändå är det faktiskt bara dom som kan vända trenden. Hoppas på en vinst nästa helg hemma i sporthallen!

Nu ska jag stoppa om världens bästa tjejer och pussa dom godnatt.
Fick just en hård kram av Hanna.
-Så här mycket tycker jag om dig, sa hon.
-Med tanke på att du håller på att krossa mitt käkben så måste du gilla mig mycket, svarade jag.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad du är positiv Monika, beundrar dig och ditt humör :P Hoppas det snart blir bättre så att du kan vara lite pigg.

Jag kommer hem den 19 dec så det passar perfekt med match dagen efter:D Om du åker dit, får jag följa med då?

Saknar att inte se dig så ofta.

Stor kram!

2008-12-08 @ 09:50:28
URL: http://kullie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0