Rensa inför nya året

Nu har en väldans massa sopor transporterats bort. Både från hemmet och från lägerboendet. Det är väl så man ska göra inför det nya året? Göra sig av med all gammal skit och ta nya tag. Nya tag bland alla nya saker som flyttat in i och med att tomten kom på besök.

Mat i magen har jag fått och nu är det projekt tvättstugan som står på tur. Värst vad det gick fort att byta ut helgmys till vardag. Ändå är det lördag idag fast jag har helt tappat bort var vi i veckan vi befinner oss efter alla röda dagar. Snurrigt är vad det blir. Hade gärna skjutit upp tvättandet några dagar till men insåg att rena strumpor helt plötsligt blivit en bristvara. Kan tjejerna tagit alla mina?

Dagens fråga: Är man beredd att handla i vilken affär som helst oavsett hur otrevlig personalen än är, bara det är billigt?
Eller är man beredd att betala lite mer och bli trevligt bemött? Eller är det rent av så att man kan få bra varor till billig penning och ett trevligt bemötande? Tänk efter!!!

Ska fortsätta tvätta...
Hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Helena

Tror nog man är tvungen att välja..trevligt bemött eller billigt...därför handlar jag i stort sett alltid på Ica Kvantum Oxelösund...personalenär supertrevlig,men det är inte den billigaste affären.

2008-12-27 @ 18:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0