Pumpen är presenterad

Idag har Amandas nya följeslagare Pumpen blivit introducerad i famljen.
Jisses så mycket finesser det finns på den där grunkan. Kommer att ta tid att lära sig allt. Amanda är iallafall jätte nöjd och det är det viktigaste. Själv kommer jag nog vara mest nervös för att nån unge ska tro att den lilla dosan är de senaste inom mobil och ipod världen och därför sno den. 

Ikväll har jag både städat och förberett inför morgondagen.
Vi ska inventera på jobbet och sen på kvällen är jag bjuden på Frottés idrottsgala ihop med Onyx folket. Måste åka direkt och får svida om från svettig och dammig till nått mer passande på den lilla toan på jobbet. Tror det är julbord på galan så när jag har ätit somnar jag väl sittandes vid bordet. Men det är trevligt att bli bjuden på gala.

Nu ska jag luta huvudet mot kudden.
Sov gott alla Ni där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0