Lat dag...

Idag är en "lat" dag.

Jag har faktiskt ingenting jag bara måste göra , vilket känns ganska skönt.
Tror att jag ska dra en repa med dammsugaren. Om jag får lust. (eller om jag blir galen på att det fastnar smulor under fötterna)

Det är skönt eftersom jag vet att det i helgen redan är inbokat en del trevligheter. På lördag spelar D3 match i Ramdalen och sen på eftermiddagen ska vi på glögg/jul mys hos Ewa. Det ser jag fram emot. Det är mysigt med "innan jul aktiviteter" och hos Ewa är det alltid trevligt. H1 har match i sporthallen men den missar jag nog. Hoppas dock att killarna tar tre poäng så Ni som ska dit; Heja från mig också!

Just nu verkar det som om Hanna ska på fest i Stigtomta på lördagkväll och jag har erbjudit mig att hämta på natten.

Vi hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0