Kvällen går mot att bli natt

Börjar bli trött nu. Hanna packar och väljer kläder inför morgondagen.
Har skrattat så mycket ikväll igen. Kommer bli galet gammal om det fortsätter så här. Hanna kan konsten att få en att få mig på gott humör. Hon är verkligen inte lite rolig när hon sätter igång. Det är synd att det är så svårt att återge den här typen av knasiga skämt och konversationer för då skulle Ni också får skratta Er gamla.

Imorgon är det fredag igen. Veckorna rusar och nu börjar känna lite julpanik. Har handlat för få julklappar för att det ska kännas riktigt bra i hjärtat. Måste ta tag i det nu. Åtminstone bestämma vad som ska handlas till vem.

För övrigt längtar jag till fjällen. Längtar till riktig vinter med vit kall snö som knastrar under kängorna. Här är snön som ramlade ner från himlen blöt och skitig innan den änns hunnit slå i backen. Trist är vad det är!

Om jag somnar, innan jag får nått nytt jag bara måste delge Er, så säger jag God Natt nu.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag ska tänka på dej julveckan, då är jag i fjällen! Det är mycke snö där du!

2008-12-12 @ 07:25:36
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Monika

Anette

Åker nog om allt går som tänkt till fjällen i mars. Hoppas, hoppas!

2008-12-12 @ 10:54:53
URL: http://axblock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0