Ja & nej!

Japp. Jag kommer att kunna handla på Elgiganten även i fortsättningen. Killen i butiken hade väl fått nys om att jag var på väg att såga hela kedjan längs fotknölarna så han hade gått en snabb kurs i "charma-redan-skeptisk-kund". Å han klarade det! Han var mycket trevlig och sympatisk och pulsen hann faktiskt aldrig änns gå upp. Hanna fick en kanon kamera och är strålande nöjd.

Näpp. Hanna blev inte uttagen till distrikslaget. Inte den här gången heller. Ingen annan från Onyx heller tydligen. Om man är förvånad? Näpp igen.

Hade varit så intressant att formulera alla de där frågorna jag har runt hur en uttagning går till. Men eftersom jag bara skulle framstå som bitter och partisk får jag snällt vara tyst och önska Sörmlandslaget Lycka till i SM fram i vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0