Irriterande

Jag har fått en super fin skrivare med kopiering och scanner och allt.
Men nu är det som vanligt. Jag fattar inte hur man använder alla finesser. Blir såå trött på att vilja använda, vilja förstå, kunna göra allt det där som finns i huvudet. Men nä, då ska det vara så knöligt och krångligt. Har tryckt på alla knappar nu och ändå blir det knas. Ska ta och låsa in mina barn här ett par dagar och tvinga dom lära sig allt om hela manicken och sen får dom skriva en lathund till mig med klara bilder om hur och när jag ska göra vad.

Grrrr....

Bäst att jag går och lägger mig nu. Känner att jag håller på att bli på, riktigt dåligt humör. 

God natt på Er.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0