IKEA....igen!

Nu ska jag straxt dra iväg till biblioteket här i Oxelösund. Ska träffa Helena, en av de där idioterna, som lägger ner sjukt mycket tid på vår kära klubb. Vi ska diskutera lösningar inför en uthyrning av Lägerboendet i början av januari. Efter detta tror jag med största sannolikhet att jag åker till IKEA. Ja, vet. Det var inte mer än par veckor sedan jag var där. Men varuhuset är som mitt andra hem och katalogen min bibel. Så jag njuter och ser fram emot att få umgås lite med likasinnade. Jag vet. Det finns typer som anser att detta är höjden av stress och tristress. Men Ni väljer säkert någon annan liten sekt att må bra ihop med istället.

Kommentarer
Postat av: Anette

Dags för värmeljus och servetter alltså!

2008-12-17 @ 10:44:03
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0