I farten igen...

...även om jag i stort sätt bara startat och lagt i tvåan än så länge.
Är lite trött idag. Det kan bero på att det blev sent igår. Men jag drack ju bara julmust (& loka om man ska vara petig) så jag slipper iallafall vara bakis. Kan lova att många som var på galan igår känner av att dom äger en skalle och en kropp idag. Själv har jag blivit förkyld. Igen! Kanske borde ha tagit en "liten" till maten igår. Det kanske hade renat ur systemet.

Ikväll ska jag vara chaufför och skjusa folk till Stego Plast julmiddag. Ska samtidigt hämta hem mina tjejer som flyttar hit ikväll. Dom är efterlängtade dom små liven. Ska försöka lära känna den där "Pumpen" lite bättre under veckan. Amanda har mått strålande bra sen den installerades och det är ju skönt för hennes skull. Utmärkta värden och en glad liten tjej som slipper sticka sig sex, sju gånger per dag.

Funderar på om jag ska gå ner och se om det finns någon tvätttid. Har ingen lust men högarna växer och det blir aldrig mindre tvätt när de där två flyttar in. Måste nog handla mat också. Imorgon har Hannas D2 kanske viktigaste matchen för säsongen, mot Nykvarn, i Ramdalen. Spännande! Kanske ska jobba lite innan men Carro lovade att jag skulle kunna få sluta så jag hinner till matchen. Carro är en pärla!

Vi ses senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0