I am Sam

Har Ni inte sett "I am Sam" så gör det. En varm film som man blir lycklig av. Är man på humör så kan man nog klämma en eller annan tår också. Jag, som brukar vara så  blödig, höll mig tills filmen var slut. Hur som helst. Se filmen.

Jag fått en lillebror, en Brother. En fin liten skrivare som nu tagit plats på hyllan över datorn. (Gick och la mig efter middagen tidigare i kväll och när jag vaknade var det både diskat och skrivaren installerad. Tack Janne!) Har inte lärt känna honom så bra än, skrivaren alltså,  men tydligen ska han klara av att båda kopiera och scanna. Ska försöka vara duktig och läsa bruksanvisningen ordentligt för en gång skull. Inte bara köra på och tro att jag fattar hur allt funkar för att sen bli sur när det är nått som inte går som jag vill bara för att jag missat nån liten detalj.

På tal om bruksanvisningar. Till Hannas nya kamera som hon fick i julklapp fanns ingen bruksanvisning med på svenska. Dåligt! Okej, ungen är rätt bra på engelska men när man kommer till finesser på en teknisk pryl så används ju en hel del facktermer. Inte direkt dom man använder till vardags.

Nu avrundar vi kvällen för att imorgon göra lite nytta på lägerboendet som vi har en bokning på under nästa helg.
Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0