Hur kunde jag vara så dum?

Hur kunde jag vara så dum att jag när det är sex minuter kvar av tredje och Sverige gör 6-4, säga:
-Japp nu är det klart! Det här släpper aldrig Sverige!

Borde jag inte ha sett tillräckligt med innebandy för att veta att så kan man aldrig säga?
När det stod 0-4 efter första perioden så gick jag och strök. Det Svenska landslaget blev så utspelat så att det var skämigt. Förudmjukade till max av de finska lejonen.

I andra vänder Sverige på matchen och gör sex raka mål. Hur kan det svänga så? Men det gör ju inget när det är de svenske som överaskar. De finska kommer igen och gör 5-6 och 6-6. Förlängning och så kontrar finnarna in 6-7 och vinner VM guld. Hur kunde dom tappa det där 6-4 överläget?

Lovar och svär att aldrig mer vara så där säker på vinst. Ska fortsätta och vara just så där nervös som jag normalt sätt alltid är när våra Onyx lag spelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0