Granen är klädd...

...och nästan alla julklappar inslagna.
Lugnet har lagt sig, och det är ingen lögn, över hemmet. Vi har käket framför tv:n. Köksbordet är fortfarande ett bombnedslag men det gör inget. Granen blev klädd. Inte den finaste jag sett men den är okej. Hanna påstår att att vi haft fulare. Jag tror henne. Det hänger tre änglar i granen. Tre tjejer som skapar julstämning på sitt eget sätt. Tack och lov att mina galna men fina ungar finns. Vad vore livet utan dom? Tur att dom står ut med sin mamma.

Såg Robert Gustavsson som var gäst hos Robin nyss. Han fick frågan om vad han gör tillsammans med sina söner.
-Håller mig undan, svarade Robert. Är inte speciellt het där just nu.
Sönerna är 16 och 17 år. Stackars Robert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0