God tisdags förmiddag

Grå, grå, grå...
Vissa dagar är det liksom extra svårt att hitta motivationen att göra det där som gör varje dag speciell och som gör att man tycker att just den här dagen är viktig och nödvändig. Idag är en sån dag.

Men det ska väl gå att ändra på. Ska åka in till Nyköping och hämta Hanna under eftermiddagen. Vi  ska inhandla lite julklappar som dom ska ge till nära och kära. Det är alltid ett lite speciellt projekt. Mina tjejer tycker nämligen att det är viktigt med julklappar. Inte bara att få utan även att ge. Jag tycker också att det är roligt. Skulle ha svårt för en jul utan julklappar. Ändå har vi dragit ner. (det säger väl alla!?) Systrarna och jag har slutat ge varandra något. Iallafall heter det så. För oftast så har det blivit nån liten grej iallafall. Mina systrar gillar också att ge.

Dags för lunch!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0