God morgon på Er!

Det är verkligen kolsvart ute. Vi tassar omkring här och mummlar lite till varandra. Det är för tidigt, för mörkt och för mycket onsdag för att vi ska orka ha nån vidare konversation. Vi är trötta och längtar efter jullov. En och en halv vecka kvar sen blir det ett skönt break från vardagen. Då ska vi ha sovmorgon varje dag!

Amanda ska iväg till Nykvarn och spela match ikväll. Jag ska på föräldrarmöte på Nico och Hanna ska träna. Som vanligt alltså. Ingen lugn tv kväll. Känns som om det var evigheter sen. Tror att jag ska hyra en hederlig film i helgen. Så som man gjorde förr.  Hyra tre filmer som man får ha i tre dygn. Ja, det ska jag.

I helgen hoppas jag också att jag ska kunna ge mig ut i skogen och stjäla en gran. Det kan bli spännande.

Må så gott. Kryper ner under täcket en stund till.

Kommentarer
Postat av: Anette

Tänkte just erbjuda några "tantfilmer" men ångrar mej nu när jag ser att du ska stjäla en gran!

Förstår förresten att du är trött, sover inte vid midnatt, uppe vid 7! Det finns något som heter skönhetssömn kära du......

2008-12-10 @ 07:27:34
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Anette

1. Jag kör på rå.

2. Jag har varit där en gång, med Oxelösunds Finska Förening...

3. Ja, han kan spela och bra dessutom!

2008-12-10 @ 07:31:11
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0