God kväll

Hemkommen från IKEA. Det gick bra. Handlade jätte lite saker idag faktiskt.
Nej Anette. Köpte varken värmeljus eller servetter den här gången. För att vara mig så är det mycket ovanligt att lämna IKEA utan vare sig ljus eller ljuslyckta.
Det största som hände där var nog annars:
1. Att det satt tre personer i resaturangen när vi kom dit vid fyra och ingen i kön. När hände det sist?
2. Att Ted "Olyckan" Åström var där. (han hade blivit äldre sen sist, vilket kanske inte är så överaskande precis)

Dagens största händelse annars idag är att Bloggen slagit besöksrekord vilket gör iallafall mig glad!
Tänk att folk där ute är roade av att läsa det jag skriver.

Nu höll jag på att glömma bort att berätta att Hannas rapport blev klar i morse. Vet Ni hur besvärligt det är att skriva en avhandling enligt konstens alla regler? Det ska vara ett syfte med det hela och vidare ett gäng intelligenta frågeställningar och dessa ska sen löpa som en röd tråd genom hela arbetet. Sidhänvisningar och källor ska finnas på allt Du skriver. Till slut ska du ha en bra slutkläm som visar att du tolkat resultatet på ett smart vis. Stackars Hanna! Hennes mamma är grymt petig när det gäller sånt här. Men det blev bra till slut. Nu väntar vi på att läraren ska läsa och säga sitt. Om han inte blir nöjd så tror jag att jag ska ta ett allvarligt snack med den personen.

Nu ska jag sova.
God natt på Er alla och tack för att Ni läser min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0