God kväll alla

...eller så ska jag säga God natt. Måste bara skriva några rader innan jag däckar.

Först lite innebandy. H1 spöade jumbon med 11-5. Skönt med tre poäng och nu får killarna lite julledigt. Tycker jag dom förtjänar efter en, i mitt tycke, strålande "första halvlek". Det gnälls och knorras på en del håll men va fasen. Onyx är är nykomlingar i division 1. Det gick över alla förväntningar inledningsvis och så fort de gör några mindre bra matcher börjar det klagas. Trams, tycker jag!

Ramdalen och H3 fick klara sig utan mig på läktaren idag. Helt rätt Tobbe! Lika rätt som att det gick bra till slut ändå. Vinst med 8-4 mot Flen. Visste att både Nicke & Anette var där så det kändes lugnt. Jag fick dessutom rapporter per sms från Nicke under matchens gång. Grattis Tobbe och Kjell-Kriminell och hela H3 naturligtvis.

Imorgon hoppas jag att julen på allvar ska kliva in i mitt hem. Granen ska från ballkongen och in och kläs. Mysigt, mysigt!
Men först ska jag sova. Sova tills jag vaknar. D.v.s jag vaknar antingen tidigt och svär över det eller så sover jag till mitt på dagen och inser att jag redan klivit in i tjejerna lov-rytm. Vet inte vilket som är värst.

Må gott och så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0