En klassisk fredag

Tjejerna har åkt till sin pappa.
Jag är inte ledsen eller mår dåligt. Det är inte det. Det är nått annat som smyger över mig när dom lämnat hemmet och huvudansvaret för mat, tvätt, skjutsar och kärlek ligger på någon annan. (ansvar känner jag alltid, kärlek finns alltid men i den direkta vardagen, menar jag)

Helt plötsligt finns det hur mycket tid som helst och jag gör absolut INGENTING!
Det är som om det blir vakum i skallen nått dygn innan jag kommer igång igen. Konstigt!

Ska se om dammsugaren vill leka med mig en stund. Fördelen med en mindre bostad är att det går fort. Sen ska jag ta mig i kragen och åka ner till Ockle centrum för att köpa julklappen till Hanna som råkade springa på häromdagen.

Sen blir det middag hos Janne och så ska vi väl ta oss igenom sista Idol. Hoppas få spöa honom i kort också. Tänk att det gör mig alltid på lika bra humör.

Vi hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0