Dan före dan...

...och efter imorgon är det över. Klart. Allt inför och sen över så fort. Likt en vällagad måltid som tar tid att göra och sen äter barnen på tio minuter. Konstigt. Skönt tycker många.

Var nog inte världen populäraste mamma när jag tackade jag till den där tiden hos Diabetsläkare idag klockan 9.00. Amanda har lov och tycker inte man ska behöva gå ur sängen före elva. Men idag blev det ändring på det.

Allt är handlat och paketen inslagna. Men mitt hem ser ut som om kriget gått fram. Krig och jul hör inte ihop så jag får nog ta och skapa lite fred här.

I kväll ska skinkan griljeras och maten till imorgon förberedas. Men inget julbord. Vi hoppar det och kör trendigt på en allternativ jul.

Vi ses då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0