Bonus tid med äldsta dottern

Idag eller snarare ikväll kommer Hanna hit. Vi ska jobba med ett av hennes skolarbeten. Bonus tid som jag uppskattar även om vi kommer sitta med näsorna över en tung utredning som ska bli en tillgänglig rapport. Tycker om att vara med mina barn.

Men först ska jag ta mig till jobbet och göra några glada timmar. Idag säljer vi nog mer gummistövlar än skor med broddar på. Trist väder.

Igår kväll var världens bästa Malin här. Äppelpajen blev äntligen uppäten och hon klippte dessutom mitt hår. Jag var tvungen, enligt Malin. Skönt med vänner som är ärliga och som dessutom gör nått konkret åt saken.

Imorgon är det dags för Amanda att lära känna sin nya följeslagare, Pumpen. Det blir en eftermiddag på sjukhus men det ska bli spännande att se hur allt funkar.

Dags att måla ögat och ladda för att vara glad och trevlig.
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0