Ärligt talat...

tror inte Ni som jag att man skulle kunna göra en komisk sopa av nästan vilken vanlig familj som helst?
Eller är det bara jag som tror att vi i den här lilla familjen som skulle göra oss utmärkta i ett sånt där halvtimmes lättsmält tv program? Ni vet den där sorten där publikens skratt är förinspelade så man som tittare helt säkert vet att man skrattar på rätt ställe! Jag tror att om man överdriver varje persons egenskaper bara lite grann så skulle det lugnt gå att skratta åt oss alla. Eller så är det så att vi inte är så vanliga som jag tror. Eller så är det min humor det är fel på.

I mitt vardagsrum just nu. Tvätt överallt. Å då menar jag precis överallt. På mattan ligger Amanda och sover ihoprullad likt en hund. Kliar man henne lite bakom örat så gnyr hon lite och sover lugnt vidare. Ur datorn stömmar nån sjuk video som Hanna tycker är kanon och som jag försöker fatta meningen med. Hanna själv sitter mitt ibland all tvätt och försöker äta taco-rester sen i fredags. Det är liksom inte så att hon flyttar lite på alla kläder utan hon trycker bara ner rumpan där hon tror sig ana en liten bit av soffan. Helt plötsligt skriker Hanna åt mig att dansa och snäll som man är gör man några snygga movies. Hanna kvider av skratt. Snacka om att man roar på beställning. Behöver jag tillägga att tv:n naturligtvis också är på?? Åh, vilken sjuk värld.

Snart är det dags att gå på taxi passet för kvällen. Ska uppfinna en bil som går för egen maskin till och från Ramdalen. En som jag styra med hjälp av fjärrkontrollen.

Ja just det. Nicke, om Du saknar några av Dina favorit tröjor så tror jag att det kan vara så att dom är här. Tror att det kan vara så att Dina döttrar "råkat", med betoning på "råkat", fått med dom hit.  Du trodde Du skulle få ha Dina kläder i fred bara för att Du fick döttrar. Men icke!!!!

Hej så länge...

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja nu finns det bara kläder med storlek s & M här hemma. Det var länge sen man lyckades klämma ner sig i dom storlekarna ;)

2008-12-08 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0