Underbara helg!

Inser att det kommer bli svårt att hålla bloggen levande nu när sommaren är på väg. Helgen som gått har jag knappt varit inne alls och när jag varit inne så har jag inte alls velat sitta vid nån dator och knappa.

Lördagen gick åt till att inhandla diverse kläder åt främst Andreas men även åt Janne. Presenter till studenterna är också köpta. Vi avslutade dagen med fika ute hos Helen och kom inte hem förens kockan var tio.

Idag, söndag, har vi varit "snälla" barn åt våra underbara föräldrar. Först god sommarlunch på en balkong i Brandkärr för att sen inta kaffe på en nästan likadan balkong några portar bort. Trevligt! Skrattat mycket.

Sen hämtades Hanna upp och vi hann med att grilla korv på min balkong.

För övrigt står det nu 5-5 i andra set. Så fort jag är det minsta ofokuserad så tar han ett game. Måste lära mig att koncentrera mig bättre. Men det är svårt när Hanna sitter bredvid och sjunger, kittlas och berättar tokiga grejer. Tror janne betalar henne för att få mig ur balans. Hm! Imorgon ska jag ta hem det där setet. Precis som jag gjorde med det förra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0