Vilka behov man sett till att jag har

Sjukt vad beroende man är av sin mail. När den nya datorn flyttade in så förlorade jag min mail. Ja, bara tillfälligt antagligen men iallafall. Har trixat och fixat en del idag med bokningar och annonser till SN. Inser vad mycket jag brukar använda mailen. Nu får jag använda min älskade mobil istället och det funkar ju utmärkt det oxå men det blir liksom några extra moment då jag inte kan få med allas åsikter hit och dit genom att skicka samma mail till flera samtidigt. Ja, Ni fattar!

Hur som helst har jag varit riktigt effektiv. Fått mycket gjort. Amanda som är hemma efter gårdagens svacka påstår att jag låter som en kontorist. Det stämmer nog! Nöjd med dagens dagsverke iallafall.

Tog i dag också beslut angående det erbjudande jag fick förra veckan. Ringde och tackade nej till en plats i Sörmlands innebandyförbunds styrelse. Så var det med det! Kanske kommer jag ångra mig, kanske inte. Var tvungen att bestämma mig och just nu känns det skönt att iallafall tagit ett beslut.

Nu ska jag köra Amanda till Arnö och till Markus. Tror hon blir friskast av att hon får träffa honom. Kärlek är bra medicin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0