Våga vägra vädret!

Dagsa att sova!
Hanna har gjort klart sitt sista arbete för det här skolåret. Inte utan att även jag tycker det är skönt. Så skönt att jag åkte en extra sväng till Nyköping och hyrde RENT till henne. Bortskämda unge! Men hon är bra ändå...

Har varit och inhandlat lite kläder idag. Jo, Anette det finns presseningar i min storlek. Då finns det absolut i Din oxå! Fast jag har fortfarande inte godkänt det jävla (förlåt mamma) vädret man planerat för fredagen. Fatta att det bara INTE FÅR regna på studenterna!! Arbetslöshet, ekonomisk kris och en jäkla massa annat elände. Det kan man liksom ta. Men att nån idiot tillåter det att vara dåligt väder när ungdomarna klätt sig fina och bara ska fira, festa och mysa en sista natt...Nej. Det är för mycket. Det kan vi bara inte gå med på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0