Trött men glad

Vad är det för dag idag? Så känns det.
Allt har rullat på sen i torsdags och kroppen säger; "Du har haft väldigt kul men nu får du nog försöka sova lite mer".
Undrar just vad alla studenters kroppar säger. Hoppas dom säger; "Yes! Idag är det bal". För det är det för många. Skulle gärna åkt ut till Nynäs och tittat på alla fina men idag står det bakluckeloppis på schemat.

Igår var vi på Antons studentmottagning. Vi ramlade så glatt in tillsammans med alla ungdomar. Vi hade en riktigt trevlig kväll.

Två saker fögyllde extra.
ÄNTLIGEN fick jag höra Anton sjunga och spela gitarr.  Han är såå duktig!
Jag fick dessutom träffa Antons storasyster Linnea. En urmysig tjej som jag skulle kunna prata om livet med, i många, många timmar. En sån där person som man bara gillar från första stund.

Nu ska jag ladda om en sista gång den här helgen. Efter loppisen ikväll ska jag ligga i soffan och käka smågodis. Känns som om det kan vara läge för en film också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0