Tillbaka

Kasst att inte få till ett enda inlägg igår. Det bara rullade på liksom. Antagligen helt i sin ordning.

Checkade ut gäster, hämtade Hanna på skolan, (med full packning) hem å lunchade och hjälpte henne med Psykologi arbetet. Så var ytterligare ett jobb klart för hennes del. Vill man läsa om hennes äventyr i skogen så besök hennes blogg. Då förstår Ni att hon inte är någon skogsmulle precis. Jag kan höra henne spotta och fräsa. Det måste ha varit underbart att umgås med henne där i skogen. Hörde att nån av kamraterna sagt; "Jo, det var trevligt tills vi träffade på Hanna. Då blev det mörkt!"

Fast jag förstå henne. Tung ryggsäck och sen ett separat tält att släpa på. Jag hade för min del lämnat tältet någonstans och sovit under bar himmel! Det finns väl vindskydd länga sörmlandsleden?!





Kommentarer
Postat av: emma

vissa andra gick ju fel, men det blev ju närmare iaf ;)

2009-06-03 @ 23:42:27
URL: http://sjuttondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0