Spikad helg

Jag undrar hur de här veckoslutet ska gå att få till.
Det känns som om det är tusen grunkor som ska hända och allt är kul-saker. Bara det att jag undrar hur jag ska komma ihåg var jag ska vara på vilken tid och på vilken dag.

Att köra vissa bitar ihop med Helena gör inte saken lättare...fast roligare. Vi är nämligen precis lika förvirrade bägge två och oftast kan man bara skratta åt att allt bara blir fel och tokigt.
Janne är cool lugnt. Det gör inte mig lugnare. Då tror jag att jag måste tänka åt honom också vilket oftast är helt onödigt då han har skaplig koll själv. Tjejerna tror att dom har kontroll men upptäckre dagligen att dom inte har det och då blir jag indragen på nått konstigt sätt ändå.

Imorgon är det student firande som står på agendan. Tänk om dagens väder kan få gälla imorgon också. Det vore helt perfekt. På lördag firar vi Anton. På söndag har vi bakluckeloppis på Ramdalens IP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0