Sömn och mer sömn

Sova!
Tror sömn är bra medicin. Har sovit halva kvällen. Upptäckte att mjölken nästan var slut så jag var tvungen att åka en sväng till affären. Janne var snäll och följde med som ledsagare. Har även hunnit äta lite mat. Har inte ätit så mycket senaste dygnet men nu smakade det bra med både frukt och avacado.

Innan jag somnade tidigare ikväll så ringde dom från vårdcentralen. Läkaren vill ha en date med mig på fredag. Provsvaren hade kommit och jag behöver medicin påstod dom. Jublar inte precis men det är bra att dom tog mig på allvar och vill ge mig hjälp. Hoppas dock slippa operation. Det den rackarns sköldkörteln behöver väl inte ha växt så mycket? Är en riktig krake då det gäller sjukhus. Hatar att vara i nån annas våld men å andra sidan är jag trött på att inte må bra heller så jag får snällt tacka för att jag fick en läkare som fattade vad jag sa och som tog alla konstiga prover som finns.

Nu ska jag sova vidare. Imorgon är det dags att jobba igen. Skojsigt!

Vi hörs mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0