Sol, sol & sol

Så har jag besökt Hälsoverket och gjort en massa tester och blivit intervjuad om allt mellan himmel och jord. Herre gud va mycket frågor det finns att besvara. Å va många svar sen. Det man lätt kan kontatera är att jag iallafall inte har några som helst alkoholproblem. Det är bra. Man ska fokusera på det som är positivt och riskt. Är lite trött i skallen. Men det blir bra det här.

Snart ska jag in till jobbet och göra lite nytta.

Hittade en slinga ute på femöre i går kväll som jag ska försöka ta efter jobbet. Förhoppningsvis kan jag inta kvällsmaten där ute också så jag får möjlighet att vara ute så mycket som möjligt. Imorgon är det dags att träffa farbror doktorn.

Ni som har möjlighet. var ute så mycket det bara går. Solen och ljuset är bra för oss nordbor. Ladda batterierna och njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0