Släktkalas

Det blev kväll igår.

Läkarbesöket gick, får man väl säga, bra. Kommer behöva käka en del mediciner och orsaken till min trötthet och olust finns antagligen i att sköldkörteln lagt ner lite av sin verksamhet. Det blir nog bra.

Jobbade, käkade och sen kollade jag på slutet av fotbollen. Tycker att detta unga lag visat att fotboll kan vara kul att titta på. Hade nästan tappat hoppet helt.

Idag har jag tillbringat dagen på arnö. Jag har tillsammans med släkten firat Hannas kommande 18-års dag. Lättsamt, trevligt och varmt. Väldigt varmt! Baksidan där är ett av jordens smultronställen och blir oftast väldigt varm och trevlig även om det är rätt svalt på andra ställen. Idag var det dock nästan för varmt. Inte änns skuggan från björkarna hjälpte.

Hur som helt en mycket trevlig tillställning.

Nu blir det en lugn kväll och laddning inför nattens aktiviteter!
Ska köra Hanna till jobbet vid tre....
Var snäll och erbjöd mig så Nicke kan ta en öl eller två på gårdsfesten. Ibland är jag verkligen snäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0