Skaffa Er ett liv

Just nu bråkar två av mina grannar. Utanför porten så att både förbipasserande och alla vi med öppna dörrar kan höra. Det osar ilska och språket är inte trevligt.

Låste min dörr och hoppas på att ingen av dom vill ha min åsikt.

Fattar inte att man orkar bråka om var grannen ställer sin bil. Fattar inte att man orkar gå i taket för att några dynor legat ute i regnet. Fattar överhuvudtaget inte att man ens tänker på sånt. Än mindre att man orkar bli osams med någon för sådana skitgrejer. Visserligen finns det dom som påstår att jag är konflikträdd men då är jag hellre det än att jag ryker ihop med folk om saker som inte har någon som helst betydelse i det stora hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0