Ledig dag!!!????

Idag är jag ledig. Hoppas hinna njuta av lite sol.

Jobbet gick strålande bra igår och jag mår bra. Efter ett sent telefonsamtal igår kväll däckade jag. Hade då hunnit med att träffa Ewa, käka jordgubbar, titta på underbara bilder från Norge samt hämtat upp två barn. Ett som varit på grönan och kom med tåget och ett som solat på piren halva dan. Phu!

Idag blev det ingen sovmorgon. Andreas skulle ut med sina grabbar och behövde köras till Vivesta. (där skulle jag också kunna bo om nån tvingade mig). Lika bra att komma upp. Har en del att göra idag. Har slängt i två maskiner och ska snart ner till fritidskontoret och träffa Fredrik. Sen blir det röjning här hemma. Känns inte som jag hunnit i fatt sen midsommar. Som sagt vad. Bra att jag kom upp tidigt.

Hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0