Kärringarna tar över

Man ska passa sig väldigt noga!

Skulle torka av lite i badrummet. Alla handdukar ligger i tummlaren och då var det väl läge att fixa till lite, med betoning på lite. Ni vet svepa över med trasan och lite lukta gott så det känns okej. Vad händer? Jo, när jag sveper över badkarsfronten ramlar den helt enkelt ner och bort från sina fästen. Ojdå. Ja det är väl bara att fästa fast den igen tänker jag optimistiskt. Råkar av en händelse titta in under karet i springen mellan fronten och karets överkant. URK!! Vem bor här? Jag? Så äckligt!

Ger mig sjutton på att nån av de där "Rent Hus" tanterna krypit in under karet och lagom när jag sveper förbi så hakar dom bort fronten. Bara för att jag ska vara tvungen att se skiten. Åh, va tråkigt. Nu är det slut på svepet med trasan och fram med skurborsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0