Inte helt frisk men inte sjuk

Idag har det varit en bra dag.

Började med att besöka vårdcentralen och gissa om dom slog mig med häpnad! En urtrevlig läkare tog hand om mig och det bästa vara att han inte var ett dugg snygg. Men väldigt väldigt sympatisk. Han lyssnade, klämde och tog blodtryck. Det sistnämnda var väl det som blev mest uppmärksammat. Inte bra alls! Hade det på känn med tanke dels på hur dåligt jag tar hand om mig just nu och dels för att jag haft så grymt mycket ont i huvudet på sista tiden. Så nu jäklar får jag banne mig ta tag i det här. Kanske precis vad jag behöver! En stor fet spark där bak!

Det togs en massa prover också som jag får svar på senare.

Sen var jag upp till mor och far och käkade lunch. Mycket trevligt. Sen hem och träffat tjejerna lite. Amanda har flyttat till pappa ikväll. Jag körde henne. Nästa framme vid arnö kom hon på att necissären var kvar i Oxelösund. Grrr!!! Gjorde en kovändning och så tillbaka till Oxle. Kom på vägen på att filmen vi hyrt till Hanna skulle lämnas tillbaka innan sex. Klockan var halvsex så jag borde hinna.
Amanda fick hämta både den och necissär. Åter på väg till arnö ringer Hanna.
"Ligger plånboken i handsfacket?"
Jo det gjorde den.
"Måste ha busskortet och jag åker vid fem i halv sju.
"Okej. Men jag ska ju in till stan med din film. Men jag hinner nog hem."
 Lämnar av Amanda. Fortsätter in till stan. Prick sex låg filmen på disken. Tjugo över sex körde jag in på parkeringen i Oxle.

Tror sjutton att man får högt blodtryck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0