Inte en söndag som alla andra

Fyra timmar i Hedebyhallen idag. Så där kul även om det är rätt intressant att sitta och kolla. Amanda har varit på träning med distrikslaget. Ännu en gång!

Sen vi kom hem har jag hunnit följande:
Röstat: +härligt att vi har den rättigheten och sklyldigheten i vårt land
-Sorgerligt att det är så många som tycker den viktigaste frågan trots stor arbetslöshet och ekonomiska problem är fildelningens vara eller icke vara.
Sovit en timme: +älskar att ha möjligheten att däcka en stund
-Det är så där att vakna med kläderna på och dräggel på kudden
Tagit hand om en illamående unge: +Hon återfick färgen i ansiktet så fort filen och flingorna låg på köksgolvet.
-Hon var så vit så jag trodde hon höll på att tuppa av helt.
Käkat varma mackor: +Rysligt gott med Brieost
-Bakplåtspappret är slut. Dags för GEKÅS!!
Spelat kort med Janne: +Jag vann!
-Han kommer säkert säga att han gjorde sig eller att jag minns fel. Men jag tar det eftersom han torkade upp alla spyorna. Men bara därför!
Pratat massor med Hanna: +Älskar våra pratstunder även om hon blixtrade lite i ögonen idag. Hon är så klok.
-Tänk om ens barn bara kunde få vara barn och inte behöva brottas med alla vuxna problem.

Slutsummering: Som vanligt är jag så grymt tacksam över att just mina tjejer är mina! Finare ungar finns inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0