God förmiddag

Jag har inte varit hemma mycket i helgen. Det syns!
Kläder hänger överallt, ouppackade små kassar i hela hallen och den allmänna röran bara brer ut sig. Jag har i stort sätt bara varit hemma och vänt. Käkat och bytit kläder eller möjligen sovit en stund. Idag blir det därför lite av en "plockardag".

Klockan tre ska jag befinna mig hos distriktsköterskan för att kolla blodtrycket. Med tanke på huvudvärken som vägrar släppa taget antar jag att det fortfarande är högt. Direkt efter det ska nya prover tas på labb. Dom ringde i fredags och vill fördjupa sig lite i de prover som togs tidigare. Tydligen har man hittat nått som inte är helt i sin ordning. Lite oroligt men på samma gång skönt att dom följer upp så vi får veta vad som är fel.

Jag är såå trött på att ha ont i huvudet. Fortsätter jag käka piller i den utsträckning som jag gjort sista tiden kommer väl andra organ att säga upp sig. Börjar bli stressad över jobbet också. Om en vecka är det dags att börja på schema och då måste skallen vara ned på noterna annars blir det tungt.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0