God förmiddag

Detta facebook. Det tar över folks liv. (Jo, jag är medlem). Jag vet att det skulle ta över mitt med bara jag stack in näsan där. Går på allt sånt där. Tveklöst. Därför försöker jag hålla mig undan. Det blir dock allt svårare. Nu har vår trogna bloggare Martin bestämt sig för att sluta blogga och bjuder in alla på Facebook. Tänker tjura åtminstone en stund över detta tilltag.

För övrigt är det jobb som gäller idag. Hoppas hinna med att vara lite social ikväll också efter avslutat pass. Sommarkvällarna är ju så skönt låånga.

Dags att köra upp Hanna. Hon ska vara i Nyköping klockan 11.00. Jo tjena! Hon har sådana goda tankar när hon lägger sig på kvällen men när hon sen ska kliva upp är dom som bortblåsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0