Gårdagen

Jag fick en ny dator igår kväll. Nicke har meckat ihop en snabbare, en bättre. Janne tog reda på en och vips så byttes min gamla trotjänare ut.

Det är bra att det finns dom som orkar ta tag i sådana saker åt en som bara vill ha saker som fungerar bra men som inte orkar tänka ut hur det ska bli bättre. Dom är bra dom där två som tänker ut sånt åt mig. Nicke donade hela kvällen igår och jag tror att allt utom mailen fungerar just nu.

För övrigt åt vi god middag och spelade kort. Om jag minns rätt så vann jag! En trevlig fredag kväll med dom bästa människorna. Den enda som saknades var Hanna. Hon körde grillmys på arnö och var nog tacksam över att Nicke lämnade kåken för några timmar. Rätt komiskt var det dock när ett sms till Nicke dök upp vid tolv.
-Har du nycklar?
Hanna tänkte gå och sova och ville veta att pappan kom in om hon låste.
Nog brukar det vara föräldrarna som frågar sånt?
Vi var tvungna och kolla så att hon "bara" var trött. Hon brukar ju inte sova tolv!!??


Kommentarer
Postat av: janne

Helt rätt att du vann på Rummy. Du vann den omgången som vi inte spelade färdigt. För den som vi spelade färdigt vann JAG :)

2009-06-06 @ 12:00:49
URL: http://www.jkbilder.se
Postat av: Niclas

Jag tycker Rummy är ett jätte tråkigt spel :)

2009-06-06 @ 14:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0