Förlusten svider inte alls

Så där ja.
Sverige åkte på däng i fotbollsmatchen. Tycker verkligen inte att fotboll är så kul att kolla på längre. Det är bara att inse. Tyckte dock att andra halvlek var Sveriges men dom gör ju för lite mål. Eller typ inga! Ja, jag hör ändå till dom som inte sörjer ihjäl mig. Kan man inte spela bättre behöver dom inte va med i VM heller. Rätt enkelt.

Hoppas dock massor på Robin i morgonens final. Såå kul oavsett hur det går att vi återigen har en kille som är med på de stora tennis scenerna. Tennis har jag alltid gillat att se. Många timmar har jag tillbringat framför TV under 80 och 90- talet då vi ofta ofta hade våra tennis stjärnor med i toppen.

Har skjusat hem Mackan till Arnö nu. Amanda har distriksträning imorgon. Annars hade han nog blivit kvar. Han är riktigt trevlig den där pojken. Lätt att ha att göra med och så mår dom bra tillsammans de där två. Tokkära är en underdrift!

Dags att nanna kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0